Gabriel Amargant Quintet
Gabriel Amargant
Adrià Plana
Marco Mezquida
Miguel Serna
Gonzalo Del Val
Gabriel Amargant
Adrià Plana
Marco Mezquida
Miguel Serna
Gonzalo Del Val
Jordi Rossy Sextet
Jordi Rossy
Julián Sánchez
Hugo Astudillo
Fredrik Carlquist
Marc Cuevas
Aldo Caviglia
Jordi Rossy
Julián Sánchez
Hugo Astudillo
Fredrik Carlquist
Marc Cuevas
Aldo Caviglia
En la segona nit doble a la NJC es dóna visibilitat a dues propostes de gran amplitud de l'escena jazzística catalana que enguany estrenen novetats discogràfiques.
22h / Gabriel Amargant Quintet
Presentació Cd "And Now For Something Completely Different" (FSNT, 2015)
L’esperat nou treball com a líder de Gabriel Amargant es perfila com un dels moments creatius més àlgids de la temporada. Amb And Now For Something Completely Different, editat el 2015 per Fresh Sount New Talent, el multi-instrumentista mostra la vessant compositiva d’un dels intèrprets que despunten a casa nostra i que en els darrers temps s'ha forjat una sòlida trajectòria com a sideman i solista. Amb un elenc de luxe on milita bona part de la flor i nata de l’escena, Adrià Plana (guitarra), Marco Mezquida (piano), Miguel Serna (contrabaix) i Gonzalo del Val (bateria), l’expectativa és màxima després d'aquell First Station (FSNT, 2009), gravat en format quartet, que va deixar molt bon sabor de boca.
Escolta el concert integre emés al programa Via Jazz de Catalunya Ràdio!
23h / Jordi Rossy Sextet
La vetllada continuarà amb el sextet capitanejat per Jordi Rossy i amb l’estrena de nou repertori amb elements de postbop, boleros i samba cançao, així com de música de cambra. La qualitat dels solistes i la concreció de la interpretació quan s’integra en el variat discurs orquestral del sextet són elements atractius per a una música sofisticada i melòdica, directa, amb molt de ritme i sentit de l’humor que s’adreça a tots els públics. Amb Rossy aquesta vegada al vibràfon, hi trobarem, arribat des de Granada, Julián Sánchez (trompeta), Hugo Astudillo (saxo alt), Fredrik Carlquist (saxo tenor i clarinet baix), Marc Cuevas (contrabaix) i Aldo Caviglia (bateria). Tot apunta que aquest nou material, que coneixerem amb la complicitat i la proximitat que permet la NJC, esdevindrà ben aviat una nova referència discogràfica en la llarga discografia de Jordi Rossy, un vell conegut del Festival.
Escolta l'entrevista a Entrevista Jordi Rossy al programa Jazz Club 13-03-2015
Escolta l'entrevista a Entrevista Gabriel Amargant al programa Jazz Club del 13-03-2015
Preus: Web 18 € - Anticipada i Taquilla 20 €