Actualitat: June 2020

Fem Estiu 2020 arrenca divendres amb el cicle “Jazz a la Fresca”

17 June

La campanya Fem Estiu 2020 amb més de 200 propostes culturals que engloben arts i temàtiques diverses repartides als diferents districtes de la ciutat, s’ha presentat aquest dimecres en roda de premsa. L’acte ha tingut lloc a la Bd2 a Ca N’’Anglada amb la presència de l’alcalde Jordi Ballart, la regidora de Cultura Rosa Boladeras i la participació dels representants de les diferents programacions organitzades fins a finals de setembre.

Música, circ, teatre, arts plàstiques i visuals, entre d’altres disciplines artístiques, conformen un intents i divers programa que s’inaugura aquest divendres amb el jazz swing dels The Three Litlle Birds. El concert és el tret de sortida del cicle d’estiu al Pati de la Nova Jazz Cava “Jazz a la Fresca” que fins el 31 de juliol oferirà fins a 13 concerts amb estilístiques que recorren sonoritats jazz, blues, boogie woogie, bossa nova, ritmes sud-americans, funk, soul o pop.

Compte enrere per a la inauguració del Jazz a la Fresca 2020

10 June

 

 

La música en viu torna a sonar a la ciutat amb la represa dels concerts organitzats per Jazz Terrassa. A partir del 19 de juny i fins el 31 de juliol arriba de nou el cicle d’estiu “Jazz a la Fresca” que, amb vint-i-una edicions celebrades, s’ha convertit en una de les cites estiuenques amb més trajectòria.

Els amants de la música en directe podran gaudir d’una programació diversa, distesa i de qualitat on els ritmes Jazz, Blues, Woogie Boogie, Funk, Soul, Música Brasilera, boleros i ritmes sud-americans ompliran el Pati Exterior de la Nova Jazz Cava.  Fins a un total de 13 concerts i 45 músics us esperen tots els divendres i dissabtes nit, a partir de les 22 h. T’ho perdràs?

Compra ja la teva entrada a: www.jazzterrassa.org/ca/entrades-a-la-venda/41345

 

 

Torna la música en directe a la Nova Jazz Cava amb el Cicle d’Estiu al Pati “Jazz a la Fresca”

04 June

El Club de Jazz d’Amics de les Arts i JM anuncia la represa de la Temporada Estable a partir del 19 de juny i fins el 31 de juliol amb el Cicle d’Estiu al Pati “Jazz a la Fresca”.  Els concerts a l’aire lliure tindran lloc tots el divendres i dissabtes a partir de les 22 h.

Obrirà la programació el jazz swing dels Three Little Birds amb una proposta distesa i per a tots els públics, protagonitzada per tres dels representants del gènere a Catalunya: Òscar Font, Artur Regada i Pep Rius.

Entre d’altres projectes, el mes de juny es podrà degustar també el trio de la saxofonista i compositora barcelonina Irene Reig en un personal duel de saxos amb Héctor Floría . El trepidant blues i boogie woogie dels Wax & Boogie, amb la irresistible veu de Ster Wax i els ritmes funk dels terrassencs The Funkenstein Trio amb Roc Calvet com a convidat especial a la veu i guitarra.

Ja al mes de juliol, es confirma la participació dels també egarencs Oriol Vallès Quartet, amb la combinació de finesa i potencia a la trompeta, el baterista Pau Gurpegui marcant “el beat” amb el grup del pianista Jofre Fité amb el saxofonista Joan Martí de convidat especial, i el saxofonista Guim G. Balasch propulsant el ritmes Groove amb Organs’Mo amb Abel Boquera Caspar St. Charles.

El talent vallesà s’intensifica aquest estiu al Pati amb la sempre suggerent sonoritat de la trompeta de Benet Palet. L’ullestrellenc pujarà a l’escenari acompanyant el grup de la pianista californiana Michelle Faber. Talment podrem descobrir el projecte STRINKING TIME on es recrea l’època més prolífera de Cannonball Adderley i John Coltrane. Inspirats per ambdós pilars del saxofonisme jazzístic, el sabadellenc i saxo alt Carles Pineda, el saxo tenor Vitalik Bagriy i una rítmica del més compacta amb Federico Mazzanti, Xavi Castillo i Pau Bombardó, estrenen el projecte per a vosaltres.

També es proposen vetllades tant diverses estilísticament com la fusió dels ritmes sud-americans i jazzístics del trio Rocío Faks, Guillermo Calliero Federico Mazzanti; els aires brasilers i la improvisació recollits al disc “Imagina” amb Rita Payés & Elisabeth Roma Quartet; l’original veu de Marina Tuset amb l’estrena a Terrassa de nova formació o l’esperada presentació del nou àlbum de Lluís Coloma, una aposta ferma per fruir del seu talent a piano solo.

El club egarenc vetllarà per tal l’assistència al Cicle d’Estiu al Pati “Jazz a la Fresca” sigui una opció segura, garantint-ne les mesures sanitàries i de distanciament social requerides. A tal efecte el conjunt de l’activitat, així com l'accés dels assistents al recinte, es realitzarà per l’exterior i a l’aire lliure. L’horari d’obertura al públic s’estableix entre les 21h i mitjanit.